Tuesday, July 29, 2008

More Piccas

Opss dari ke mata turun ke hati..ni org kate kn..but sumtym xtgk mate pon ati dah terusik..macam mane? hahaha..actually pic ni mase lats year..tym raye..g kenduri izu kat melaka..aku meronggeng ngan DD & mira..pas2 rushing ke KL blk..sbb ade kenduri kesyukuran + open ouse..almaklumlah tym raya..kire dr seawal pg kol 8am kami gerak dr kerinchi..smpai ke 2am kami pulang ke rumah..hahah giller letih..dah lah KL jammed..hampessss... seb baek gamba aku ngan DD jek..kalo ade mira..dia dah xleh masuk team kami yg single mingle ni kn..hehehe xpe kami doakan kebahagiaan si mira...watever happen..frenship will never die..pape pon nasihat dr aku..sila lah beri peluang kepada org lain sekiranya ko hendak dpt peluang hidup yg lebih bermakna pd mase akan dtg..cewahhh..aku ngan DD bakal stress..akeceli dah stress pon..hahaha pdn muke kami..tah bile mcm ni..if DD lak merancang tok mase depan..aku bakal huru hara sdn bhd..hak33..pdn lah muke aku tym 2 kn...watever lah "Janji Rock!" ni ayat sedap kn ati sndr...xpe hope kami leh repeat day trip ni..nk ronggeng ke melaka lg [pdhal melaka ni hometown aku] nk pg jln2 sndr dlm melaka..ni..xde makne nyer lah kn..
Ok kami kene senyap..segala gosip kami kene simpan..xleh nk jadik reporter lg dah..hehehehe pape pon..hope sume happy....xpe DD kite gossip ber-2 jek lepas ni k! ha jgn lupe kite nk buang segala stress kat cameron 2...pergi ber2 pon layan jek..aku xde mslh pon..cume kete aku 2 kene anto blk kampung kejap...hehehehee so aku bakal berlari kejor bas blk..hak33
editing ni pon dah lame..aku bg kat mira dulu..hehehe hope dia simpan lah lagi kot...2la aku dah ckp..pg site ni baguih sebenarnyer..hehehee jgn mare ye mira..aku gurau jek..hehehe pape pon..jgn menunggu buah yg xgugur..beli jek buah kat kedai 2 lg cepat..hak33
ni thanx to DD sbb dia yg snap..pic ni baru jek lg..kire masih suam lagi..sbb ni mase june ari2..ronggeng rokiah ngan DD & fitri....alah tym kenduri along si fit & dd kene shoot 2 kn..hehehe ade jugak gamba passport aku ha..seb baek bkn color merah..kalo x kompem aku ade byk masalah tok apply keje..hak22
ooo yg ni lak..kenangan aku di rumah pusaka di gua madai..madai..dai dai..dai..dai..hehehee ni amse trip sabah bln mac ari..mcm cool lak aku tgk gamba ni..ari2 mcm xbest..hehehe tetibe rase best..so...next year maybe aku xleh nk bercuti ke mana2 dah..if ade rezeki itu..aku kene pencen sementara lah kn..hak...dah tua baru lah smbung blk...HOpe ade rezeki itu..amin~~~

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google