Thursday, September 11, 2008

Akhirnya~~

Setelah seminggu aku mengoogle, finally..aku dapat jugak jejaki gamba kawen kazen aku..almaklumlah aku terlupe mo tny dia ari2...dia pakai photographer mane kn..so kene gune khidmat google lah kn..hehehee thanx mr.google..u help me a lot! congrate 2 my kazen [actually lebih tepat 2 pupu sbb ayah aku sepupu ngan ayah dia] siti & ikhsan [semoga kekal bahagia selamanya] siti ni sebaya aku..bile dia kawen, so aku kini keseorangan lah kn kene menepis semua..hehehee... kalo korang nk tgk gamba dia yg berjaya aku google...heheehee sila click kat link bawah ni yek..perghh dia gune hikmat polini grafik ni rupernye

[pic siti 1 !! pic siti 2 !! pic siti 3 !! pic siti 4 !! pic siti 5 !! pic siti 6 !! hubby siti 1 !! hubby siti 2 ]

oklah..aku xsempat nk snap gamba ngan dia sbb semua rush + aku bz menolong serba sedikit..b4 aku terpaksa follow my parents ke another wedding in KL [sedare lagiss...tapi serius aku xbrape nk ingat lah..hahaaha nmpk sgt selalu xjoin bile my mum & dad pg melawat ke ape..hahaaha]..ok aku ngakulah yg aku selalu ngelat..lagi pon during my secondary skul..aku kn kat hostel..dah lah sekolah aku 2 ssh giller nk mintak blk [aku jek yg mls nk merayu-rayu pd ustaz ustazah kat sane..ssh babe nk mintak blk..sape yg teror berlakon sakit or watever..leh lah lepas..mcm aku ni..toksah lah..ko tunggu jek balik bulanan jek..hehehe] after dat, tgu spm lak..kejap jek dah kene masuk matrix..plg sedih..wedding my BUSU..dah pak sedare aku yg last kn...sume gegare xleh blk mase kat KMM kunun2 ade test lah bagai..hampess pdhal test dah postponed tym 2..dengki btl warden 2...hahahaaa....dok matrix kalahkan dok asrama lah plak...hehehe after matrix [matrix xabes k!..heheeh aku cabot masuk uitm lah kn] ke uitm dungun lak 2..lagi lah payah nk berhati mulia bersama sedare mare kn..hehehee..kesudahannya aku xbrape kenal sedare..sape yg rajin dtg tym raya 1st, 2nd , 3rd ke..kire tym aku ade dekat umah 2...aku leh cam kn...lain-lain ari..mmg agak payah lah aku nk cam or ingat..almaklumlah..ingatan aku makin tumpul..hehehee..oklah...sambung lagi esok-esok k! [tata]
& leh jugak tgk N3 ni kat blogs polini [blogs..sila click]

1 comment:

cyanamoose said...

pat jek update blog... dh la panjang. muke stok serius jek kan... pk dok fokus coding.. hampehhhh!!!! tetibe jek kak wan dtg mo gossip td... hahaha

chaiyok2!!!

Good Bye 2018

**pic from google