Tuesday, October 28, 2008

Alumni SHARODZ

Aku dpt perkhabaran ni dr friendster..di mana di post kan kat bulletin [dlm ati aku berkata..baguih jugak frenster ni kalo penggunaan dia betul] actually, aku register friendster ni dulu pon sbb nk carik bdk join aktiviti alumni/small gath sharodz yg 1st mase taun 2004 [aku dah lupe lah plak date dia]. So, skrg ni start blk lah kn..kali ni aku teruja nk join sbb dia wat kat sekolah..wahh i like..sbb dpt masuk sekolah [korang ingat senang nk masuk sekolah ni suke2 tanpa sebab]. Insyallah aku akan pg dengan Yam. Seyes mmg teruja yg amat..xkire lah jumpe sape pon..sbb aku teruja nk tgk keadaan sekolah setelah hampir 9taun [nmpk sgt aku dah tua] aku melangkah keluar dr alam persekolahan utk mempraktikkan segala teknik [yg baik maupon kurang baik - kene lupakan] utk meneruskan perjalanan idop dengan kaedah Berdikari di atas kaki sendirik..hehehe mmg byk kenangan aku kat Sharodz ni..mane x nyer..aku kn setia ngan sekolah..stay dr Form 1 - Form 5..hehehe

Aku budget yg ramai join bdk2 junior aku jek kot.. sbb depa ni maseh baru..so, maih teruja lah kn..tp ade jugak senior yg nk join sbb aku bace kat blog depa..hehehe ..korang leh skodeng sini..depa ni aktif jugak lah ngan reunion batch depa ni..kalo batch aku nk jumpe..tym kenduri kawen ajolah..dats y aku suke giller g kenduri kawen bdk sharodz ni..sbb tym ni jek leh jumpe rakan2 lame...nk harapkan reunion..xde sape lah nk melayan tok handle mcm2 kerenyahan utk majlis kn ----> 5 Maimunah 97

salam..
hi kawan2.. selamat hari raya aidil fitri & maaf zahi & batin...aku ade berita nk bgtau..kepada sesiapa yang berminat untuk join alumni sharodz bleh contact aku melalui email
murnizah@gmail.com or sms via 013-3915705 / 012-9026965..reunion untuk alumni sharodz akan diadakan pada 1hb 11 2008 (hi-tea) dr pukul 2.30 -5.30 ptg di Dewan As-Sharifah. Bayaran akan dikenakan sebanyak rm 20/ individu or rm35/family. sesiapa yang berminat bleh inform kpd aku k.. tolong sebarkan berita ini kepada ex-sharodz yg lain..
sekian, terima kasih.

Oklah..hope ramai yg join alumni ni..sbb sharodz baru start nk wat collection tok tabung alumni..tlg lah support sekolah kite..even dulu kite dok pulun pungut derma tetiap taun tok bas sekolah,..tp smpai kesudahannya lepas kite abis sekolah barulah bas 2 muncul..hahahahaa

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google