Tuesday, October 7, 2008

L.E.M.A.U

1st day keje yg mood agak lemau..selemau biskut yg dah masuk angin...baik punye suasana yg suam-suam kuku jek..sbb mendung jewk KL ni kn...email yg beratus2 2 pon selamat aku khatam kan..tergelak-gelak aku abce gossip bebudak ni tym aku MC ari2..hehehe pape pon semua dah selamat beraya & dah selamat memulakan kerja kembali..even mood LEMAU 2 maseh beraja dihati masing-masing [aku tau aku dah skodeng ati & perasaan kome]...mmg sekor-sekor malas nak keje..i know dat...dont lie ha...raya ni..kan baru jek mintak ampun maaf bagai..siap adegan air mata lah ...mcm-mcm dunia ni...tp kesedihan berlalunya ramadhan masih terasa sbb aku xdapat nk melunaskan impian nk terawih penuh...

korang dah bushan ke? dah lah masih ramai yg bercuti lagi..sakan korang yeaaa beraya...almaklumlah masing2 dah ade byk kampung nk kene jengah...hehehe yg best nyer my best pren bakal jadik org melaka..pas2 sebelah kampung aku jek..sonok aku lah kn..kompem lepas2 nih..tym raya mampu lah aku nk jejak umah dia..hehehe kalo kg dia skrg ni..mmg xtak terjangkau dek kudrat lah kn..jauh bebenor..hehehee kalo dia kawen 2 mampo lah jugak aku gaygeh kn diri redah onak & duri ke sana...[mcm lah payah sgt jek bunyik nyer...hehehe]
ape korang buat kat opis 2? aku tau korang sume sibok menyibokkan diri dengan berlakon depan boss...jgn kantoi dok YM udah ler..BOSS aku cuti lg..hehehe jgn jeles!!!!envi dlm opis ni pon mampo buatkan mate aku lelap jek ha...ngantoks gillerr [ni ngantok gatal namenyer..sbb xde motip pon nk rase mengantok sbb ni mate lemau yg xtau nk tgk ape...tgk PC ni leh juling mate i ni tau!] aku layan youtube..pas2 sume lagu jiwang jek...dr I'm yours...jadik lagu indon jek ha...amik ko semua jiwang xlarat nk dengar hahahaha...sesuwai lah kot ngan mood lemau ni..hehehehe

pas2 terlayan lak lagu lame mengimbau kenangan zaman sekolah dolu kala...hahahahaa layannnn lagu ni lak yeaaa~~~~~

pas2 aku terlayan lak aku kegemaran aku suatu ketika dulu..best lak versi piano ni..hehehehee jom layan..kompem korang pon suke punyer...

1 comment:

Unknown said...

Aku layan gak lagu youtube no 2 tu...hehehe lagu dia best

Good Bye 2018

**pic from google