Tuesday, October 21, 2008

Open House [Episode - Qaisara House]

Raya Ke-19

Ntah le...mule-mule mcm xmo pegi..tp nak pegi..hahaha pehtu Murni lak ajak pg ngan dia..tp nak buli Alor lah kn...suh Alor amik Murni&Adam pehtu singgah amik aku lak kat Kerinchi..hehehhe tapi kita hanya mampu merancang tapi Tuhan menentukan segalanya..cewahhh ayat xhengat..mcm ape lak..hehehe Alor mmg xkesah lah kn...baser mmg sifat semulajadi dia..OK sentiasa..xkire lah sape yg BULI pong..dia bkn kesah pon..erm dia hanya terima seadanya...even dia berpangkat KAKAK..tapi aku selalu jek BULI dia..tp aku ni buli pong thp bdk gred 1 buli jek..bukan kejam pong..paling2 pong aku suh alor peningkn kepala pikirkan masalah coding aku jek..hahahaha dlm hati aku selalu jek cakap..PEMBULI ke aku ni? but i'm not PEMBULI Biz class OK!..aku hanya PEMBULI style "budak baru belajar"..thanx 2 alor...

Sara & Mama nye [kak Aida]

Sara yg gengster with her PAPA

Dihari kejadian..TGH 2 aku SMS murni tny plan...pehtu call alor..menseh..alor ngak bley join serang open house ni..sbb sedare mare dia penuh umah...xkn nak tinggal cam2..aku ckp never mind..misi membuli alor xdapat dilaksanakan pd hari tersebut..so, aku call murni balik..setelah berdiskusi secare ringkas...murni setuju tok pick up aku..heheh dia sms balik bile mo siap..so, tunggu ajolah..aku sempat lah pegi ke amcorp mall cuci mate kan..erm siap leh shopping toiletries kat Amcorp 2...hehehe seb baek aku smpai umah dlm 2 lebey... teringat kan kate2 murni maybe g lewat sket..so, aku plan nak wat nasik goreng kn...sbb teringat nasi yg aku tapau dr umah yam semalam nyer 2 maseh bertapa dlm freezer kn..erm so, aku pon blend lah cili bagai sume..prepare kn bahan2 yg perlu..hehehe but abes jek blend nk panaskan kuali murni dah SMS suh bersiap..huhuhu ape lagi aku tinggal kan sume nyer..cargas bersiap..


Suasana + tetamu yg sedang makan

Peserta terbabit tok serang lokasi kejadian pada hari kejadian
[Murni + Aku + Adam]


Me & Adam in Action...1..2..3..ready..SMILE~~ [apelah Adam ni..smile lah!]

Mama ni cepat lah..Adam dah lapor ni..ha tgk 2..pipi mama pon leh jadik mangsa ha

xlame pas2..murni pon sampai ngan ADAM machos skali..huhuhu kami pon cargas lah ke Damansara mencari lokasi kejadian tok hari 2 plak...dah lah umah Kak Aida ni ting 4, xde lift ok! hehehehe mmg wajib makan byk lah kat umah dia..hehehe setelah makan smpai 2-3 round [aku 2 round jek..murni smpai 3 round..hehehe] dah kenyang Kami pon cargas pulang...Murni anto aku kerinchi balik hehehe..pehtu bertapa balik lah kat atas kayangan 2...hahahaha maghrib 2 barulah teringat akan Nasi goreng aku yg blom siap..hahahaa [actually perasan bile ejot tny..heheh dia suh lah buatkan..kire tlg setelkan keje terbengkalai aku 2 sbb dia nk makan jugak] so, setel masak..kami pon makan ngan lazatnya ber3..termasuk lah kecik..hehehee

Ena -Adam - Me [Jom Makan!] huhu:P

Kak Naily + Kak Sue [ni yg si Faris minat] - faris pon 1..kan isteri org 2!

Rumah Kak Aida ni 2nd tym aku smpai..1st time mase Merdeka ari2 dia wat makan2 sbb celebrate birth Kedua-dua hero dia [si Is & zareef]..kali ni dia wat sempena raya + celebrate birth si gengster di atas..[si sara lah kn..name sikit punye comei - nur ilyana qaisara - teringat tym dia baby..mmg comei + tembam yg amat...tp skrg dah kuruih + dah masuk club gengster aku da..hahaha hasil didikan aku lah kot!..kerek semacam jek cik kak sorang 2!]

Thanx Kak Aida & Family

Xlupe juga..thanx kat Murni & family + Yam & Family..hehehe:)

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google