Thursday, November 27, 2008

Penah Dengar x?





Lagu ni, aku dengar since sekolah rendah..alah time hingus pon meleleh lagi..dizaman xreti lagi nk pakai bedak sbb muke aku itam berkilat ok![pakai ape pon xkn mengcun kan muke aku 2] adelah mase aku darjah 2 [tahun 1990] kumpulan ni "Nada Murni" wat konsert [mcm xsesuwai lak] ermm wat persembahan kat kampung aku..tym 2 kat jln sentosa [alah belakang sekolah alai tu jek] dulu situ glemmer ngan perkampungan al-arqam...so selalu lah ade persembahan nasyid kn..so lagi ni di nyanyikan oleh Nada Murni..dulu aku adelah kaset [zaman kaset kan] skrg download aja mp3..hehehe

tetibe mood melayan lagu ni..sedihhh oooo~~~~~so, sesape teringin...layannnn lah sesame kat youtube ni! TATA

2 comments:

otak3suku said...

ni Asri Rabbani nyanyi..dulu dier set Nada Murni...walopon akaq jiwa blekmetal tapi bila dgr lagu ni akaq lemah lutut...tingat kat arwah..sob sob sob!..

Yun said...

2la..lagu ni mmg manyayat hati...sob* sob*

Good Bye 2018

**pic from google