Tuesday, December 23, 2008

Aku yang hampir terlena

tiada topik yang hendak diperkatakan, cuma aku ingin menghilangkan rase kantuk di mata aku nih dengan menaip sesuatu supaya aku leh berpikir utk meletakan perkataan ape or ayat ape yg sesuwai..seyes aku nak cakap..Aku mengantok giller babassss nih...tah ape penyakit tah..maybe xcukop rest lah kot..lately senang rase letiy..mengalahkan org yg beranak 13 jek gayanye..Aku ngantok..aku ngantok..tp mane leh tido..ni kan opis daaaa!!!2la ni sindrom org makin tua lah kot...mudah rase letey..wawawawa nak mude kembali..kene beli innershine prune ni...tp mane bisa nk menanggung kos membeli menatang 2 kn...ke kene carik tukang sponsor...wawawawa vitamin doc bg last week pon aku xabis makan sbb asik lupe ajo..mau xnyer doc kate muke aku pucat..stress keje ke stress xdek keje? bior benor doc 2...huk22



ni mesti rentetan cuti weekend yg xdapat nk rehat kn..2 yg teroverdose letey kn..pehtu blk keje mlm lak layan drama..xreti nk tido awal kan..sbb time mlm..mate ssh lah lak nak katup.. mau xnyer...every weekend full ngan aktiviti...so, mmg xdek rest langsung...ha mane xpenat kn..kalo dulu xpon...2la thp ketahanan badan dah xmcm dulu..mmg saje nk tunjukkan sindrom penuaan aku lah 2..hampesss gasss tollll!!!!


------------------------------------------------



Citer ni tiada kene mengena ngan topik.,.kire off track sekejap..hehehe, esok mlm insyallah akan berangakat ke Penang..yahuuuu....hope kitaorg selamat sampai...jumaat lak ke jitra, tok hadiri wedding si Nik...HOPE perjalanan kami berjln dengan lancar..amin!

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google