Thursday, December 18, 2008

Menanti esok

Actually nerves ni..sbb esok adalah tugasan per-1 aku secara rasminya sebagai penangkap gamba..yolah yg ni berbayar punyer kan..even xdek lah untung mane..but thanx to them yg percaya kn kebolehan aku tok merakam kenangan terindah di majlis mereka..really appriciated it!Aku juz claim ape yg ptt utk 1st tym..depa ni jugak lah bg aku experiance kn mcm mane nk handle majlis utk meng capture ape yg ptt...bak kate fit "snap jek" & kate DD plak.."cube jek sume teknik & jgn leka" .. but i'll try my best...even mase wedding adik aku dulu pon aku jadik OP dia..sbb non ado budget kn..aku lah jugak yg kene kn..kene kuarkan budget tok beli camera..sure korang ckp..better upah jek lg murah..but utk dpt kan kepuasan pehtu akhirnya aku berjaya lah kuarkan semua simpanan utk dpt BF aku 2..hahahaha mau xnyer aku dah aimed since 2006..mase D80 baru-baru kuar & dah Dc pon skrg ni sbb D90 dah kuarkan..





So, esok bakal mencabar kreativiti + skill aku utk menangkap segala jenis gamba + aksi bakal penganti..seyes nebes ok! sbb esok aku bekerja keseorangan..huhuhu:P xkn nak pakse kak sharna yg dah terang lg bersuluh xde coti kn..kn..xpe sabtu dia akan membantu aku...tp pape pon hope sume berjalan lancar...next weekend ade lg job..wawawa terima kasih bebanyak pd yg sudi lah memberi aku pengalaman + percaya kn kebolehan aku yg xbrape nk bagus ni! seperti yg aku katakan..aku akan coba yg terbaek..smbil menyanyikan lagu faizal tahir...COBA..huhuhu











Nota Kaki: terima kasih pd yg terlibat yg sudi bagi experiance kat aku merakam kan kenangan terindah korang..tapi aku nervesssss ok!





Nota xpenting: yeaaa...malam ni balik melaka amik my laling..wawawa rindunye pada laling~~~

6 comments:

Queenin Murni said...

all the best!! without the first job, there won't be any job.. heheh! snap jok sumer..biar pengantin puas tgk gambo smpai muntah.. heheh!

Yun said...

huhuhu..thanx 4 ur support..

to me: gut luck & caiyok..caiyok!

marvicn.com said...

x sangka kau pun boleh ambik job tangkap gambar

marvicn.com said...

aku baru je tag kau...

cyanamoose said...

si yun nebes ka???? tgk nmpk relaks jek.. hampeh!!!

tkpe..nnt kte snap bersame2 yek..
to us: chaiyok!chaiyok!

didi said...

snap aje byk2.if tak ok edit kasi ok.ngehehehe..

gd luck ye che yun.aku job yg tah kali ke bape pun aku tetap neves cam amek pekse..kuikui..

Good Bye 2018

**pic from google