Skip to main content

Posts

Showing posts from September 10, 2008

Lagi-lagi Sup

Aku rase budak 10L mmg xleh mkn berlauk sup tym pose ni sbb kompem ade tragedi disebaliknya..nk kate ngarut 2, tapi inilah reality nyer...erm setakat ni baru 9hari kite selamat berpuasa kan...[hari ni masok yg ke-10 lah kn..tp lom ke penghujungnya..hehehee] dah terjadik tok kali ke-2 tragedi sup ni.. kalo sebelom ini "Sup Periuk" kali ni lak... kisah nyer bertajukkan "Sup Terbang Melayang" hahaha sound lyk grrrrr...but it's true k..how's the Sup terbang smpai leh melayang ek? hahahahaa aku xdelah saksi utama...cume aku ade di tempat kejadian... saksi utama kes kali ni adalah si Nik & Ejot..saksi utama ni merangkap pelaksana adegan ni lah kn..hehehe mcm pelakon lagak ngeri nk wat aksi jek gaya nye..hehehe...tragedi ni xdelah ape sgt cume aku saje jek kasik tajuk ni PANASsssss! Alkisah nya bermula begini, semalam kunun2 mau makan masak lomak cili padi udang tapi..cheff di dapor utk masakan xde kat umah..& aku ngan nik nak lah buat sndrik..tp cheff di …