Skip to main content

Posts

Showing posts from November 13, 2008

Menara Taming Sari

Ha dah janji kenelah citer ek..erm lepas kenduri umah uda..aku ngan lyza kan wat keje giller serang menara taming sari ni..hehehe dengan cuaca yg panas terik + org yg ramai giller [bdk sekolah lah plg ramai..sbb upacara rombongan sekolah kemabli lagi]..hehehe dan aku & lyza ayu berbaju kurung ok! aku lagi lah ngan mengangkut beg laptop + beg camera..hahaha dah mcm mrs.porter lak...seyes cam minah kelam kabut lak..2la sape suh xbalik umah dulu anto sume barang 2 kn...sendirik carik penyakit..sendirik lah ngangkut kn...

sesampai jek beli tiket rm10 sorang sbb kami ade MYKad..hehehe kalo xde MYkad kenelah bayo rm20..mak aii mahei nk mampuih..dah naek 2 juz utk 7minutes jek! tp worth it lah sbb leh tgk pemandangan melaka [even xkeseluruhannya] .. tgk dr atas..wahh cantek rupenyer melaka ni! i'm praud to be malaccan..hehehe tetibe dulu cam nak xnak jek mengaku org melaka kn..hehehee

ni kire bukti kehadiran lyza kat tempat kejadian...lepas membazir kat sini kami plan nk membazir kat G…