Skip to main content

Posts

Showing posts from November 25, 2008

Tag Lagi! = Bencik ok!

TAK Suke..TAK Suke..TAK suke nyer kene TAG ni,..sbb poning nk jawab..ngalahkan nk jawab soalan exam tym study dulu kala..tp xpe lah..layan kan..time boring ok jek kn..



kui 12pm td aku ngan beberapa org ISD yg laen g melawat en.husin kat hulu langat [umah dia]..en.husin ok jek..makin sihat..tp dia mmg gamble + selambe buat2 org mmg xsakit...sgt merbahaya ok! xpelah... balik dr umah en.husin..smpai opis kui 3.10pm..hehehe..heaven kn..masuk opis smyg zohor pehtu dah kui 4pm...tgu sat dah masuk asar..smyg asar..yeaaaa dah kui 5.30pm..jom balik [kalo boss aku bace ni] mampuih kene banned sume org yg berpikiran cam aku jugak..next year..no increament + no bonus..ha sape nk tolong??? hehehe



ni dia ape yg aku setelkan tok TAG dari sazz ni..dari jijon nyer 7things ko 2..aku xnk jawab ok! nak kate aku xsporting ka ape ka.Tag ko 2 mmg luar jangkauan pikiran aku ok!



1. If your lover betrayed you, what will your reaction be?

Eleh angkat kaki..blah je lah! Kuasek lah nak setia kat org mcm tu..dasar pen…