Skip to main content

Posts

Showing posts from November 27, 2008

Adam

Ni antara gamba-gamba yg sempat aku snap...Adam mlm 2 mmg xdek mood kot..sbb dia smpai jek dah tayang muke 10sen dia jek..seb baek dah mase kecemasan b4 pulang dia wat muke comei + aksi comei..hehehe layannnnn~~~~














Nota Kaki: Mase Ni Umo Adam...7 Bulan yaaaaa~~~~

Tetibe terjumpe

Aku tengah susun atur balik external h/disk aku ni kan..terjumpe lak gamba dah ade 2 ketui jek...yg laen2 tah mane tah..ke aku dah delete..ni gamba xsilap aku si wanie yg scan mase degree dulu..hahaha tym 2 ade ape hal tah geng2 aku bawak gamba zaman kanak2 ribena tah..lupe lak citer pasal 2... gamba ni mase aku setaun lebey kot..ke-2 taun..aku xhengat ok!


gamba ni kat umah aku [tapak umah skrg tp umah lame] umah ni mmg klasik ok! sbb aku kate klasik, sbb tym ujan kene tadah air ngan besen bagai dlm umah..sbb atap bocor...hehehe tp lagi suka umah ni dr umah skrg sbb umah 2 senang nk kemas aku rase...sbb ruang dia kecik jek...& rumah 2 jugak lah yg aku penah tido kat luar gare2 kene kunci sbb balik umah dah maghrib..SERAMM ooo tym tuu...ni sume pasal kejor layang2 yg putus talinye smpai ke kampung sebelah [bukit lintang]



but for this one, aku ingat.,.ni tym aku 4taun...ni muke lepas menangis sbb bergaduh ngan adik aku yg 2nd 2...sbb berebut beskal kot...baser lah..mase2 kecik2 aku mm…

Penah Dengar x?

Lagu ni, aku dengar since sekolah rendah..alah time hingus pon meleleh lagi..dizaman xreti lagi nk pakai bedak sbb muke aku itam berkilat ok![pakai ape pon xkn mengcun kan muke aku 2] adelah mase aku darjah 2 [tahun 1990] kumpulan ni "Nada Murni" wat konsert [mcm xsesuwai lak] ermm wat persembahan kat kampung aku..tym 2 kat jln sentosa [alah belakang sekolah alai tu jek] dulu situ glemmer ngan perkampungan al-arqam...so selalu lah ade persembahan nasyid kn..so lagi ni di nyanyikan oleh Nada Murni..dulu aku adelah kaset [zaman kaset kan] skrg download aja mp3..hehehe

tetibe mood melayan lagu ni..sedihhh oooo~~~~~so, sesape teringin...layannnn lah sesame kat youtube ni! TATA