Wednesday, April 7, 2010

Kesekian kalinya

Ade plan ngan Ibu naufal ni utk shoot gambar Naufal. Tapi aku rase, better tgu mereka pindah umah baru kot & ibu nye pon dah abis pantang tym tu...best sket kn....kalo x, kesian kat Ibu, asik kene gerak jek nnt.

Ok, tangan Naufal dah ok, simen pon dah bukak....kesian kan..kecik2 dah kene simen...tp xpe, tu proses menjadikan dia anak yg tabah....tp alhamdulillah tiada apa2 yg serius berlaku & baby naufal sihat walafiat DAN makin aktif...huh....bayangkan lah dia leh mengengsot kn badan ke atas..kalo tido letak tengah2 tilam..kompem nnt akan bergerak ke atas,,,sampaikan nk kuar dr tilam nye..hehehe lasakkan...lagi lasak lah budak ni...kalo asik kene lepuk ngan kakak nye..ahaks....
Owh KAKAK dah pandai berlakon sbb dia skrg dah paham arahan kan.....& aku rase dia suka bab berposing depan camera...abis lah......Ibu & Abah nk melayan nnt...
yg paling xtahan bila dia plak yg mengarah..wakakaka..serius...leh BENGANG jugak nk melayan cik kak kecik nih..hehehe..kejap nk bukak video ni..kejap lg nk tukar....pastu nk bukak video td balik...hahaha yg penting...LAYAN kan aje...dr dia melalak..ahaks

owh aku Melawat mereka ni sbb pergi jenguk Ibu & anak2 ni lepas aku men bowling. Kene lah jenguk sbb ibu tgl ngan cik kak ni kan...hehehe mane larat ibu nk melayan dia sorang2...hehehehehe tp blh lah....Kakak yg Gengster tp takut guruh...opsss ade jugak org tua yg Gengster tp takut kilat...keh keh keh [sape yg makan ayam dia lah yg rase ayam tu kan] ahaks....

3 comments:

Unknown said...

erk macam aku terasa makan ayam jek..ceh

Yun said...

owh ko tgh makan ayam ke kat umah tu?

dah lah xkeje...makan ayam plak dia

Unknown said...

ahaha shhh jgn ckp kuat2 aku xkeje..wakaka..tu la aku makan ayam la ni sambil bc blog ko..

td ptg gila lebat ujan guruh kilat pon xkurang hebat dia pny performance..huhu terkulat2 aku kat umah xberani nk bergerak

Good Bye 2018

**pic from google