Thursday, January 7, 2010

Fraser Hill - 27/12/2009

Baru jek tgk gamba2 dr camera si sepul ni...seb bek ade jugak tertepek muke aku..kalo x, kompem aku saman jek D60 dia tu..huh~

ok..layan kan jek gamba2 org sawan ye...sbb cerita dah setel Kat sini & juga Di sini

Di sini puler...layan kan lebihan gamba..di mana ade jugak muke aku kan....

Nota kaki: Geng...jom makan ayam golek lagi...hahahahaa [mati aku kene sumpah jadik ayam jap lagik...]

layan plak makan sekut ni ngan air kosong
xpenah rase nikmat sedap biskut ni..sesedap mcm arini
sbb dulu byk pilihan..
skrg
kene belajar redha ngan ape yg ade

kalo rase nk join
meh lah singgah kubikel kejungz aku
yg xtau bape lagi leh bertahan utk aku diami..
ahahahaaa
akan aku hidangkan sekut cracker ni ngan ayaq kosong yg sejuk beku..hehehe
boleh lah dr xdek ape kan...

ape2 pon..ketentuan dia..
aku pasrah!
dah tu jek termaktub rezeki aku
ape2 pon...kene berusaha mencari rezeki lain di muka bumi yg maha luas ni
CAIYOK!

nota kaki: marilah belajar makan biskut cream cracker ni ngan ayaq sejuk ok!

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...