Monday, October 4, 2010

Musim mengawan kembali lagi

Kelelahan masih terasa tetapi aku berjaya utk mandi pagi dan membetul setting di minda untuk masuk ke opis & menyiapkan kerja daripada memasang angan-angan utk EL dan sambung tido di atas katil.

nasib baik si makhluk bertanduk yang sukar dilihat di alam normal tidak berjaya menggoda aku. sungguh tabah aku.

ekceli, bangun pagi dah rase lega, tu yang gagah melangkah ke pejabat kan.

Sabtu dan ahad, pulun bekerja sebagai jurugambar si majlis sepul & sara di cheras & rasa. Wahai pengantin..penat kan jadi pengantin? tu lah korang asik buli pengantin jek dulu, kan dah kene buli balik~ alalalaalalalaaa

seawal sabtu pagi, di kala bunyik cengkerik masih menghiburkan alam semesta, aku dah sampai kat bandar tun hussein onn.

Dah sah

alhamdulillah..gonjes terer sebab sekali lafaz jek...

tp bukti..ehem ehem..akan jadik bahan sampai aku buhsan ye..muahahahahaaa

impian merah hitam terlaksan..baju santek..& pasangan pengantin pon bagai di pinang dibelah dua....[jgn lupe belanje..dah bodek lebey ni]

seronok ye korang dah blh tengok wayang tengah malam bute tanpa ganguan..

jgn buat wayang udah!

bila petang, kol 6lbh jugak baru aku dpt pulang ke kerinchi. dan malam nye pula, aku lari sekejap ke Banting, klang utk melihat kawan aku yg berseri-seri memegang title isteri orang..muahaha Tahniah Asma' semoga ko ngan Mael akan berkekalan selamanya. Amin.

dek kerana malam tu tiada majlis ape-ape, cuma orang jawa, adalah majlis makan-makan sambil didendangkan dengan penyanyi nasyid [ape aku nk gelar..aku pon tahu lah kumpulan apekah itu]. sekurang-kurangnya, dapat jugak aku berjumpa ustazah Jumaiyah [mak si Asma' yang suatu ketika dahulu pernah menjadi pengetua sekolah aku]. Ustazah maintain comel lah. uhuhuhu

well....ko makin santek lah asma' oi..& jumpe si nazizah yg xsedar diri isteri orang yg cuba berlagak bujang..kekeke well...nice chatting ngan uols...

thanx to DD sebab menemani aku di mana jua majlis kahwen..muahahahahaaa kesian kan kite DD..xdek orang nak teman kn kite lagi kan?

dan esoknye, kembali sambung kerja sebagai jurugambar dan pak supir kepada pengantin di Rasa. owh. sungguh comei amoi ini bertudung kan? hehehee

theme purple pink di rasa, klasik gitew.

& gembira betul orang dah kawen ni~lalalalaa

oklah, gambar lain2 nanti-nanti lah yek..aku dah hampir termuntah melihat gambar banyak-banyak ni.

dan malam tadi sampai rumah hampir kol 11pm..muahahahahaa rasa-in. tidur plak xnyenyak sebab penat yg lenguh2 sendi + sejuk sangat malam smlm..huaaaaaaaaaa selimut basah kene air dr umah atas [ade org pindah & basuh bilik kot..tu yang air melimpah ke bawah tu]..ntah le budak rumah aku xperasan kot. Hai lah tuan rumah..bila lah nk dtg jenguk rumah..bantal den semua basah ok..malas plak nk turun ambil bantal comel dlm kereta...tidur jek beralaskan ape yg ade...

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...