Tuesday, October 5, 2010

Layan 1 2 3

lame xlayan lagu kan. kali ni jatuh chenta ngan lagu si Maher Zain.

Jom layan.

1) Thank You Allah


2) For the rest of my life


dah sebulan lebih kot dok melayan mp3 si maher ni. owh dia pon akan ade kat malaysia 14&15 okt ni. & dia akan buat persembahan kat MBSA shah alam kalo silap aku dengar dlm radio. kalau lah ade orang nak bg aku tiket utk tengok konsert dia kan best..muahahaa verangan...dah pegi tidur ajelah..layan mimpi.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...