Monday, July 25, 2011

Feeding time

Balik KL sekejap last week. tak panas pon bontot bertapa kat kedah, dah kene cargas balik KL kan. mau tak nya, sampai ahad, rabu balik KL. ponat badan den. dan lenguh pinggang ok! OK, balik KL sebab ada workshop kat KL. depa ni kan. marah betul I, buat setempat jek boleh tak? ish ish. ok, balik KL dengan 2org rakan yang lain & salah sorang tu bagi aku sebungkus pelestik itam rambutan. aiyooooo mana aku nak campakkan kan. end up dapat idea bernas, hehehee campak aja di kampung pasir..muahahaa tu lah jadinya, kisah aku ke kg. pasir. nak singgah kejap jek. tp sempat lah aku ajak depa ni teman aku makan kan. almaklumlah..kelaparan....

dan makan lah kami di Papa chop melawati.


kebetulan ada games Chealsea vs Harimau Malaya

melekat lah kami di kedai sampai abis 90 min games tu.,

huhuhu


dan makanan aku.

makanan adik


makanan di gonjes


dan dessert..wallaa
dan lagi syiok...

kedai tu xramai orang macam kat mamak, dan TV LCD ada dua..

dan memang port best utk lepak sebenarnya..


cayalah pada farizal...betul kan goak keeper masa games tu kan.

harimau malaya dah kalah ngan singapore baru nk review pasal friendly match ni kan..

ahaks...


banyak lagi cerita tertangguh kan

ni sementara menunggu user datang utk sesi workshop.

sambil menunggu kita teguk air kan....


No comments:

Good Bye 2018

**pic from google